TAISYKLĖS
1. Bendrosios nuostatos
Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Pirkėjas”) ir Pardavėjo (toliau – “mūsų”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “www.ellmuilas.lt parduotuvė”).
2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
3. Pirkėjo teisės
4. Pirkėjas įsipareigoja
5. Mūsų teisės
6. Mes įsipareigojame
7. Prekių siuntimas, nemokamas prekių atsiėmimas
Jeigu www.ellmuilas.lt puslapio viršuje, paskelbta informacija apie užsakymų vykdymą nuo tam tikros dienos, užsakymai bus pristatomi arba paruošti atsiėmimui per anksčiau minėta terminą, nuo datos nurodytos puslapio viršuje.
Pristatymo galimybės Lietuvoje: kurjeris kaina priklauso nuo svorio (pristato tiesiai į rankas), OMNIVA paštomatai 3.99 EUR Perkant virš 55.00 EUR, Į OMNIVOS paštomatą pristatymas NEMOKAMAS. Į Kuršių Neriją užsakymai pristatomi tik per Lietuvos paštą, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.
Pristatymas į kitas šalis skaičiuojamas individualiai, pagal šalį ir siuntos svorį, užsakymas į kitą šalį siunčiamas per Lietuvos paštą.
Kurjeris, pristato užsakymą pirkėjo nurodytu adresu darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val. Kurjeris neradęs pirkėjo, užsakymą grąžiną į VENIPAK siuntų terminalą, užsakymas bus saugoma 3 dienas. Pirkėjui nepaskambinus per 3 dienas ir nesusitarus dėl užsakymo pristatymo, užsakymas grąžinamas UAB ''ELL''. Pakartotinas užsakymo siuntimas kainuoja priklausomai nuo svorio. Jeigu pirkėjas atšaukia grąžintą užsakymą ir prašo grąžinti pinigus, iš užsakymo sumos išskaičiuojamas dvigubas pristatymo mokestis už išsiustą ir grąžintą užsakymą.
Užsakymas pristatomas į nurodytą OMNIVA paštomatą. Pirkėjas gauna žinutę į tel.nr su kodu, surinkus kodą paštomato durelės atsidaro. OMNIVA paštomatuose užsakymas saugomas 7 (septynios) kalendorines dienas, vėliau užsakymas grąžinamas UAB ''ELL''. Pakartotinas užsakymo siuntimas kainuoja 8.00 EUR. Jeigu pirkėjas nurodė neteisingą paštomatą, siuntos perkėlimas į kitą paštomatą apmoka pirkėjas pagal Omniva nurodytus įkainius.. Jeigu pirkėjas nurodė neteisingą tel.nr. ir negavo SMS žinučių, pakartotinas užsakymo siuntimas kainuoja 8.00 EUR. Jeigu pirkėjas atšaukia grąžintą užsakymą ir prašo grąžinti pinigus, iš užsakymo sumos išskaičiuojamas dvigubas pristatymo mokestis už išsiustą ir grąžintą užsakymą 8.00 eur. Pinigai į pirkėjo sąskaitą pervedami per 5 darbo dienas.
Jeigu siunta pasiklydo Omnivoje arba Venipak terminale, siunta ieškoma 5 darbo dienas nuo pirkėjo kreipimosi, jeigu siunta nerandama, siunčiamas naujas užsakymas arba pirkėjui grąžinami pinigai.
8. Daiktų grąžinimas
Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" ir Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ numatyta tvarka.
Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.
Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
Prekes grąžina Pirkėjas per kurjerio tarnyba, apmokant siuntimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
Visos pretenzijos dėl užsakymo, priimamos per 48 val. po užsakymo pristatymo ar paėmimo iš paštomato arba atsiėmimo biure. Jeigu transportavimo metų prekės buvo pažeistos būtina pateikti nuotrauką. Pretenzija sprendžiama 5 darbo dienas. Gruodžio mėnesį terminas gali papildomai padidėti 2 darbo dienom.
9. Atsakomybė
Pirkėjas visiškai atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius.
Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis www.ellmuilas.lt parduotuve.
Pirkėjas atsako už atpažinimo kodo perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo atpažinimo kodu, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.
Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per www.ellmuilas.lt parduotuvėje esančias nuorodas.
Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
10. Informacijos siuntimas
Mes visus pranešimus siunčiame Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčiate www.ellmuilas.lt parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu.
11. Baigiamosios nuostatos
Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Nemokamai konsultuojami telefonu +370 646 98958 ir el.paštu info@ellmuilas.lt muilo, žvakių, kosmetikos gamybos klausimais
Perkant virš 55 EUR NEMOKAMAS pristatymas į Omnivos paštomatą